Schade

Kies bij breekbare artikelen voor PostNL (*All Risk) hierbij worden de kapotte artikelen gegarandeerd opnieuw verzonden. DPD vergoedt geen artikelen met vloeistoffen en hun eisen voor vergoeding zouden de huidige DPD verzendkosten met € 2,- verhogen waardoor onze voorkeur naar PostNL (all risk) uitgaat.
Ondanks dat we er alles aan doen om schade te voorkomen, komt het weleens voor. Omdat we dit zo goed en snel mogelijk willen oplossen vragen wij je om eerst nauwkeurig onze ‘Schade & Klachten‘ pagina te lezen. Hierin vind je alle voorwaarden en mogelijkheden om de procedure zo spoedig mogelijk op te starten.

In geval van schade dien je dit per direct aan ons te melden via schade@aromashop.nl. Let op dat je e-mail is voorzien van de,  door de vervoerders, vereiste bijlagen. Zonder deze bijlagen kunnen wij je aanvraag niet bij de vervoerder indienen waardoor ook wij je melding niet in behandeling kunnen nemen.

DPD (own risk*)

Let op bij je keuze voor DPD!!
Kies bij breekbare artikelen altijd voor PostNL (*All Risk) . Bij deze verzendmethode worden de kapotte artikelen gegarandeerd opnieuw verzonden. DPD vergoedt onder andere geen pakketten met vloeistoffen. De overige eisen voor vergoeding zorgen ervoor dat we de verzendkosten met minimaal € 2,- zouden moeten verhogen.
Onze voorkeur gaat in dat geval uit naar PostNL.

PostNL

Om de procedure zo snel mogelijk op te starten hebben wij het onderstaande nodig. Zonder deze bijlagen kunnen wij je aanvraag niet bij de vervoerder indienen waardoor ook wij de schadeprocedure niet kunnen opstarten en wij geen nieuwe producten mogen opsturen.

  • Verkoopfactuur, dit ter bewijs van de verzonden goederen (Aromashop)
  • Foto van de gehele omvang (buitenkant van het pakket) waarbij het pakketlabel
    duidelijk zichtbaar en leesbaar is (klant)
  • Foto van een geopend pakket waarbij de inhoud en de binnenverpakking in het pakket duidelijk
    zichtbaar zijn (klant)
  • Detail foto / close up van de concrete schade van het artikel (klant)

Europees Klachten platform

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klacht@aromashop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.