Verzending

Binnen Nederland

Brievenbuspakketje

Een ‘verzendvriendelijk’ product kan door de brievenbus (maximaal 32mm hoog). Bij deze verzendmethode betaal je slechts € 3,95 en ontvang je een Track & Trace nummer voor het op de voet volgen van je bestelling. Bij elk artikel dat je in je winkelwagentje plaatst wordt er automatisch gekeken naar het formaat en gewicht. Als het mogelijk is om een artikel als brievenbuspakketje te versturen, dan krijg je die keuze automatisch te zien bij de verzendmethodes.

PostNL (standaard*)

Als je kiest voor “standaard” dan wordt je bestelling de volgende dag* bij je thuis, op het werk of bij een afhaalpunt afgeleverd. Er zijn diverse opties zoals 3 dagen vooruit plannen, avondlevering of alleen op je huisadres laten afleveren (tegen een kleine bijdrage). Heb je haast dan levert PostNL het ook ‘s morgens maar PostNL rekent hier wel een bedrag van € 12,50 voor.

PostNL (all risk*)

Met deze verzendmethode wordt je bestelling de volgende dag* bij je thuis, op het werk of bij een afhaalpunt afgeleverd. Er zijn diverse opties zoals 3 dagen vooruit plannen, avondlevering of alleen op je huisadres laten afleveren (tegen een kleine bijdrage). Heb je haast dan levert PostNL het ook ‘s morgens maar PostNL rekent hier wel een bedrag van € 12,50 voor.  “All Risk” spreekt voor zich. Mocht je bestelling onderweg onverhoopt schade oplopen dan worden de kapotte artikelen z.s.m. opnieuw verzonden.  Wel moet er een schadeclaim ingediend worden die aan enkele voorwaarden moet voldoen, zoals foto’s van de schade met de producten en verpakking daarop.
Alle voorwaarden lees je bij ‘Schade & Klachten‘.

DPD pickup (own risk*)

Als je kiest voor DPD pickup à € 4,50 dan wordt je pakket binnen 1-2 werkdagen* bij een DPD afhaalpunt van je keuze afgeleverd. Je hebt dan alle tijd om het pakket (binnen 7 kalenderdagen) op te halen wanneer je dat het beste uitkomt. Je ontvangt een bericht zodra het pakket bij het DPD afhaalpunt is aangekomen. Met de verzendbonus à € 4,50 (bij bestellingen van meer dan € 50,-) is dit zelfs gratis.
* bestellingen voor 13:00 uur worden dezelfde dag nog door DPD verwerkt.

Next Day (tot 23:59)

Als je kiest voor Next Day (tot 23:59) dan wordt je bestelling * de volgende avond bij het opgegeven verzendadres afgeleverd.
* bestellingen op werkdagen voor 23:59 uur worden de volgende dag door ‘Red je Pakketje’ verwerkt en ‘s avonds op je huisadres geleverd. Je wordt door middel van een SMS op de hoogte gehouden over de levering. Geef daarom je mobiele nummer op, wij zullen je privé gegevens nooit gebruiken voor andere doeleinden.

België/Duitsland

Bestellingen naar België worden met PostNL (all risk*) à € 8,95 verzonden. Met de verzendbonus à € 4,50 (bij bestellingen van meer dan € 50,-) wordt je bestelling voor slechts € 4,45 thuisbezorgd. Met deze verzendmethode wordt je bestelling binnen enkele dagen* bij je thuis, op het werk of bij een afhaalpunt afgeleverd. Er zijn diverse opties zoals 3 dagen vooruit plannen, avondlevering of alleen op je huisadres laten afleveren (tegen een kleine bijdrage).  “All Risk” spreekt voor zich. Mocht je bestelling onderweg onverhoopt schade oplopen dan worden de kapotte artikelen z.s.m. opnieuw verzonden.  Wel moet er een schadeclaim ingediend worden die aan enkele voorwaarden moet voldoen, zodat foto’s van de schade met de producten en verpakking daarop. Alle voorwaarden lees je bij ‘Schade & Klachten‘.

Keuze vervoerder

Kies bij breekbare artikelen voor PostNL (*All Risk) hierbij worden de kapotte artikelen gegarandeerd opnieuw verzonden. DPD vergoedt geen pakketten met vloeistoffen en hun eisen voor vergoeding zouden de huidige DPD verzendkosten met € 2,- verhogen waardoor onze voorkeur naar PostNL (all risk) uitgaat.
Ondanks dat we er alles aan doen om schade te voorkomen, komt het weleens voor. Omdat we dit zo goed en snel mogelijk willen oplossen vragen wij je om eerst nauwkeurig onze ‘Schade & Klachten‘ pagina te lezen. Hierin vind je alle voorwaarden en mogelijkheden om de procedure zo spoedig mogelijk op te starten.

Track & trace

Onze verzendkosten zijn inclusief verpakkingsmateriaal, verpakken en aanbieden bij de vervoerder. Op het moment van verzenden ontvang je een e-mail met daarin een Track & Trace nummer van de vervoerder met een directe link voor meer informatie over het bezorgtraject.

Privacy

Wij garanderen dat er zorgvuldig met je gegevens wordt omgegaan en volgen de wet op de privacy op de voet. Wij zullen je gegevens nooit doorverkopen. Onze nieuwsbrief kun je op elk gewenst moment opzeggen, maar ook weer activeren. Je hebt alles in eigen hand. De communicatie zal alleen verlopen via het door jou opgegeven e-mailadres. Statistieken van onze webshop worden alleen gebruikt om onze marketing te versterken. Daardoor kunnen wij je in de toekomst nog beter van dienst zijn.

Retourneren

Als je bestelling niet is wat je in gedachten had, kun je deze binnen 8 dagen retourneren. Dit geldt alleen voor ongeopende en niet gebruikte producten. Dit kun je kenbaar maken via ons contactformulier. Als je niet tevreden bent over het product of als je andere klachten hebt, laat het ons weten. Je kunt dit kenbaar door een e-mail te sturen via ons contactformulier. Wij garanderen een bevredigende oplossing.
Daarom zullen wij persoonlijk contact met je opnemen om de klacht te bespreken. Als dit betekent dat het product retour komt, dan kun je het product retourneren.

Bestellingen

Je ontvangt een bevestigingsmail met een overzicht van je bestelling. Onze producten zijn uit voorraad leverbaar, dus zodra de betaling is voldaan, wordt je bestelling verzonden. Je ontvangt een bevestigingsmail met een Track & Trace nummer zodat je je bestelling op de voet kunt volgen.
Als je voor 16:00 uur bestelt, wordt je bestelling met PostNL nog dezelfde dag verzonden.
Bij DPD moeten de orders voor 14:00 uur worden ingeleverd. Inclusief verwerkingstijd worden de orders met DPD voor 13:00 uur nog dezelfde dag verzonden. Als je een account bij ons aanmaakt, kun je de status van je bestelling op de voet volgen.

Schade

Ondanks dat we er alles aan doen om schade te voorkomen, komt het weleens voor. Omdat we dit zo goed en snel mogelijk willen oplossen vragen wij je om eerst nauwkeurig onze ‘Schade & Klachten‘ pagina te lezen. Hierin vind je alle voorwaarden en mogelijkheden om de procedure zo spoedig mogelijk op te starten.

Betalingen, prijzen en acties

Wij hanteren diverse betalingsmogelijkheden zoals:

  • Internet bankieren (maak over naar IBAN: NL13ABNA0545767237 t.n.v. Aromajar Europe (o.v.v. het ordernummer))
  • Veilig betalen met iDEAL
  • PayPal- alle gangbare creditcards
  • Bancontact (speciaal voor onze Belgische klanten)
  • Sofort (speciaal voor onze Duitse klanten)

Onze prijzen zijn altijd inclusief de wettelijk verplichte BTW.

Orderoverzicht

Je kunt je actuele bestelling volgen, ook zijn je ‘oude’ orders nog beschikbaar. De bestelhistorie kan je helpen bij het maken van een nieuwe bestelling. Een eenmalige registratie als klant, is het enige wat je hiervoor hoeft te doen.

Actuele accountinformatie

Na registratie is het altijd mogelijk om je gegevens te wijzigen. Je kunt je adresgegevens indien nodig eenvoudig zelf aanpassen. Je hoeft voorafgaand aan je bestelling alleen even je gegevens te updaten en je ontvangt je bestelling automatisch op het nieuwe adres.

Snelle verzending!

We worden in de vele reviews geprezen om de snelle levertijden* en (indien mogelijk) het verzenden als brievenbuspakje. Door zeer ruime voorraden is 24h* levering geen enkel probleem.