Vervelend als je op deze pagina terecht komt en je je pakketje met schade hebt ontvangen. Maar om het zo goed mogelijk voor je af te handelen vind je onderstaand de richtlijnen van PostNL hoe wij dit zo goed en snel mogelijk voor je op kunnen lossen.

Verpakken

Wij doen ons uiterste best om elke pakketje zo goed mogelijk in te pakken en wij maken geen onderscheid of je besluit om het verzekerd of onverzekerd te verzenden. Met onze jarenlange ervaring weten we ondertussen wel met welk verpakkingsmateriaal we de beste resultaten behalen maar we kunnen het nooit voor 100% voorkomen.

Vermissing

Vermissing komt niet veel voor maar wil je het zekere voor het onzekere dan is het verstandig om het toch verzekerd te laten versturen.

Verzekerd (verz.) of onverzekerd (onvrz.)?

Door de mix van ons assortiment geurproducten en om alle klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij enkele verzendmethode. Voor de vloeibare en breekbare producten zoals geurpotjes, sierpotjes, mikado geurstokjes, losse flessen etc. adviseren wij om het verzekerd met te verzenden.

De ‘onbreekbare’ artikelen zoals waxmelts, amberblokjes, accessoires etc. is een verzekering niet echt noodzakelijk tenzij je extra zekerheid wilt hebben bij vermissing*. Als je verzending niet is verzekerd kunnen wij geen case openen (zie onderstaand afbeelding) met het verzoek om de schade te vergoeden.

Case aanmaken

Heb je schade en heb je het verzekerd verzonden dan gaan we zsm een case openen. Omdat zo spoedig mogelijk te laten verlopen gebruik je het overzicht met de benodigde foto’s waarop een aanvraag moet voldoen om de case te openen. De overige documenten verzorgen wij.

Benodigde foto’s