Ontdek alle verzendmogelijkheden!

Verzendmogelijkheden voor Nederland

Afhalen in Koedijk

Het is mogelijk om je bestelling bij ons in Koedijk (gemeente Alkmaar) af te halen. Je ontvangt een Whatsappje zodra het voor je klaarstaat.

Brievenbuspakje

Een ‘verzendvriendelijk’ product kan door de brievenbus (maximaal 32mm hoog). Bij deze verzendmethode ontvang je een Track & Trace nummer voor het op de voet volgen van je bestelling. Bij elk artikel dat je in je winkelmandje plaatst word automatisch gekeken naar het formaat en gewicht. Als het mogelijk is om een artikel als brievenbuspakje te versturen, dan krijg je die keuze automatisch te zien bij de verzendmethodes.

Je kunt kiezen voor DPD of PostNL.

DPD pakketjes moeten voor 13:00 ingeleverd worden. Bestellingen na 13:00 worden de volgende ochtend bij DPD ingeleverd.
Tip: heb je het snel nodig kies dan voor Post.NL

Post.NL bezorgt  geen brieven op maandag dus brievenbuspakjes worden van dinsdag tot en met zaterdag geleverd.

PostNL (verzekerd*)

Als je kiest voor PostNL (verz.*) dan wordt je bestelling de volgende dag* bij je thuis, op je werk of bij een afhaalpunt naar keuze afgeleverd. Er zijn bij PostNL diverse opties zoals 3 dagen vooruit plannen. Verzekerd spreekt voor zich. Mocht je bestelling onderweg onverhoopt zoek raken of schade oplopen dan handelen wij het voor je met PostNL af en sturen wij je bestelling direct opnieuw op. Natuurlijk moet er bij schade wel een claim worden ingediend. Deze moet aan diverse voorwaarden voldoen, zoals foto’s van de schade met de producten en verpakking daarop. Zonder deze informatie kunnen wij geen case openen en een claim voor je indienen met vertraging tot gevolg. Alle voorwaarden lees je bij ‘Schade! Wat nu?‘.

DPD pickup (onverzekerd*)

Als je kiest voor DPD pickup (onvz.) dan wordt je bestelling binnen 1-2 werkdagen* bij de DPD afhaalpunt van je keuze afgeleverd.  Daarna heb je alle tijd om het pakket (wel binnen 7 kalenderdagen) op te halen wanneer je dat jou het beste uitkomt. Je ontvangt een bericht zodra het pakket bij het DPD afhaalpunt is aangekomen. Je verzending is niet verzekerd bij vermissing en/of schade.

Ons advies is daarom, zeker bij breekbare spullen zoals geurpotjes, sierpotjes, geurstokjes, etc,  je verzending bij PostNL te laten verzekeren. Voor meer comfort en zekerheid kies je dus voor PostNL (verzekerd*)
* bestellingen voor 13:00 uur worden dezelfde dag nog door DPD verwerkt.

DHL Today* (onverzekerd)

Als je kiest voor DHL Today dan wordt je bestelling op werkdagen dezelfde dag tussen 16:30 tot 22:00 uur op het gewenste afleveradres geleverd.

Let op: Je verzending is niet verzekerd bij schade. Ons advies is daarom, bij breekbare spullen zoals geurpotjes, sierpotjes, geurstokjes, etc,  je verzending bij PostNL verzekerd te laten verzenden.
* bestellingen voor 12:00 uur worden van maandag tot en met vrijdag dezelfde dag nog door DHL verwerkt.

Verzendmogelijkheden voor België/Duitsland

Bestellingen naar België worden met PostNL (verzekerd*) verzonden. Met deze verzendmethode wordt je bestelling binnen enkele dagen* bij je thuis, op het werk of bij een afhaalpunt afgeleverd. Verzekerd spreekt voor zich. Mocht je bestelling onderweg onverhoopt schade oplopen dan handelen wij het voor je met PostNL af en sturen wij je bestelling direct opnieuw op.

Er moet natuurlijk wel een schadeclaim ingediend worden die aan diverse voorwaarden moet voldoen, zoals diverse foto’s van de schade met de producten en verpakking daarop. Alle voorwaarden lees je bij ‘Schade! Wat nu?‘.

Schade! Wat nu?

Vervelend als je op deze pagina terecht komt en je je pakketje met schade hebt ontvangen. Maar om het zo goed mogelijk voor je af te handelen vind je hier de richtlijnen van PostNL hoe wij dit zo goed en snel mogelijk voor je op kunnen lossen.

Verpakkenverzendmogelijkheden, verzekerd, verzenden, PostNL, MyParcel, schade, vergoeding, verzendkorting, gratis verzenden,

Wij doen ons uiterste best om elke pakketje zo goed mogelijk in te pakken en wij maken geen onderscheid of je besluit om het verzekerd of onverzekerd te verzenden. Met onze jarenlange ervaring weten we ondertussen wel met welk verpakkingsmateriaal we de beste resultaten behalen maar we kunnen het nooit voor 100% voorkomen.

Verpakkingsmateriaal

Aromashop hergebruikt zoveel als mogelijk de verpakkingsmaterialen. Dat klinkt fantastisch maar er zit een addertje onder het gras. Vaak zijn de dozen die wij ontvangen niet goed genoeg om onze breekbare producten degelijk en stevig in te pakken; dat is de reden dat wij vaak nieuwe doosjes gebruiken. Vanzelfsprekend worden de omdoosjes van de producten zèlf (dus geen verzenddozen) wel zoveel als mogelijk gebruikt.

Opvulmateriaal (vlokken)

Over het opvulmateriaal (vlokken) bestaat veel onduidelijkheid. De groene vlokken gefabriceerd men van biologisch materiaal (denk aan rijst, mais, etc.). Deze dien je af te voeren via  de groene bak; helaas wordt dit niet gedaan waardoor het recycle proces helaas stagneert.

De welbekende witte vlokken gefabriceerd men van reeds gerecycled polystyreen en deze zijn uitstekend voor hergebruik. Dus voer deze af in de plastic afvalbak, dan komt het weer in het recycle proces terecht.

Daarom gebruiken wij hoofdzakelijk witte vlokken, natuurlijk worden de groene vlokken die bij ons binnenkomen hergebruikt om jullie bestellingen zo goed mogelijk te beschermen tijdens de reis.

Vermissing

Vermissing komt niet veel voor maar wil je het zekere voor het onzekere dan is het verstandig om het toch verzekerd te laten versturen.

Piek toeslag

Tijdens drukke dagen kunnen de vervoerders besluiten om een ‘Piek Toeslag” te heffen. Omdat we geen winstoogmerk hebben op de verzendkosten zijn wij genoodzaakt deze door te berekenen.

Lees altijd eerst: Schade! Wat nu?

De waardering van aromashop.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 1364 reviews.
error: Heeft u deze informatie nodig? Neem dan contact op.