Ontdek alle verzendmogelijkheden!

Verzendmogelijkheden voor Nederland

Brievenbuspakketje

Een ‘verzendvriendelijk’ product kan door de brievenbus (maximaal 32mm hoog). Bij deze verzendmethode betaal je slechts € 3,95 en ontvang je een Track & Trace nummer voor het op de voet volgen van je bestelling. Bij elk artikel dat je in je winkelmandje plaatst word automatisch gekeken naar het formaat en gewicht. Als het mogelijk is om een artikel als brievenbuspakketje te versturen, dan krijg je die keuze automatisch te zien bij de verzendmethodes.

PostNL (verzekerd*)

Als je kiest voor PostNL (verz.*) dan wordt je bestelling de volgende dag* bij je thuis, op je werk of bij een afhaalpunt naar keuze afgeleverd. Er zijn bij PostNL diverse opties zoals 3 dagen vooruit plannen. Verzekerd spreekt voor zich. Mocht je bestelling onderweg onverhoopt zoek raken of schade oplopen dan handelen wij het voor je met PostNL af en sturen wij je bestelling direct opnieuw op. Natuurlijk moet er bij schade wel een claim worden ingediend. Deze moet aan diverse voorwaarden voldoen, zoals foto’s van de schade met de producten en verpakking daarop. Zonder deze informatie kunnen wij geen case openen en een claim voor je indienen met vertraging tot gevolg. Alle voorwaarden lees je bij ‘Schade! Wat nu?‘.

DPD pickup (onverzekerd*)

Als je kiest voor DPD pickup (onvz.) dan wordt je bestelling binnen 1-2 werkdagen* bij de DPD afhaalpunt van je keuze afgeleverd.  Daarna heb je alle tijd om het pakket (wel binnen 7 kalenderdagen) op te halen wanneer je dat jou het beste uitkomt. Je ontvangt een bericht zodra het pakket bij het DPD afhaalpunt is aangekomen. Je verzending is niet verzekerd bij vermissing en/of schade. Dus ons advies is om zeker bij breekbare spullen zoals geurpotjes, sierpotjes, geurstokjes, etc je verzending bij PostNL te laten verzekeren. Voor meer comfort en zekerheid kies je voor PostNL (verzekerd*)
* bestellingen voor 13:00 uur worden dezelfde dag nog door DPD verwerkt.

Verzendmogelijkheden voor België/Duitsland

Bestellingen naar België worden met PostNL (verzekerd*) verzonden. Met deze verzendmethode wordt je bestelling binnen enkele dagen* bij je thuis, op het werk of bij een afhaalpunt afgeleverd. Verzekerd spreekt voor zich. Mocht je bestelling onderweg onverhoopt schade oplopen dan handelen wij het voor je met PostNL af en sturen wij je bestelling direct opnieuw op. Er moet natuurlijk wel een schadeclaim ingediend worden die aan diverse voorwaarden moet voldoen, zoals diverse foto’s van de schade met de producten en verpakking daarop. Alle voorwaarden lees je bij ‘Schade! Wat nu?‘.

Schade! Wat nu?

Vervelend als je op deze pagina terecht komt en je je pakketje met schade hebt ontvangen. Maar om het zo goed mogelijk voor je af te handelen vind je hier de richtlijnen van PostNL hoe wij dit zo goed en snel mogelijk voor je op kunnen lossen.

Verpakkenverzendmogelijkheden, verzekerd, verzenden, PostNL, MyParcel, schade, vergoeding, verzendkorting, gratis verzenden,

Wij doen ons uiterste best om elke pakketje zo goed mogelijk in te pakken en wij maken geen onderscheid of je besluit om het verzekerd of onverzekerd te verzenden. Met onze jarenlange ervaring weten we ondertussen wel met welk verpakkingsmateriaal we de beste resultaten behalen maar we kunnen het nooit voor 100% voorkomen.

Vermissing

Vermissing komt niet veel voor maar wil je het zekere voor het onzekere dan is het verstandig om het toch verzekerd te laten versturen.

De waardering van aromashop.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 1179 reviews.
error: Heeft u deze informatie nodig? Neem dan contact op.