Webwinkel Keurmerk

Er is veel kaf onder het koren en hoe kunnen wij onze klanten geruststellen?

Dat was de kernvraag die wij ons stelden bij de vraag hoe wij onze klanten nog beter van dienst konden zijn.
Een onderdeel was het behalen een webwinkel keurmerk certificaat en daar zijn wij dan ook vol voor gegaan.

Na wat aanpassingen op de site is het nu veel duidelijker wat onze klanten van ons mogen verwachten.
Er is nu duidelijk omschreven wat de ‘consumenten-rechten’ zijn en wat de ‘webwinkel-verplichtingen’ zijn.
Voor ons was het eigenlijk niets nieuws!
Wij voldeden aan alle verplichtingen ruimschoots maar wij zagen het als ‘service-verlenen’ en klantvriendelijk opstellen.

We zijn zeer trots dat we het keurmerk mogen dragen.
Op deze wijze wordt duidelijk dat een onpartijdige organisatie erkent dat u bij ons aan het juiste webadres bent.

Geef uw waardering aan dit onafhankelijke keurmerk.
Zo kunt u andere mensen helpen bij hun keuze om voor de juiste webwinkels te kiezen.
Alleen dan kan je teleurstellingen voorkomen.

About the author : Peter de Graaff

Leave A Comment

Related posts